Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad Estilette veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Estilette oü (edaspidi

Estilette oü) vahel kaupade ostmisel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.estilette.ee veebipoest toodete tekkivaid

õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus ( edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi

TKS) ja teised õigusaktid.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kliendi ja jalatsipoe vahelisi suhteid väljakujunenud head

tavad, toodete lisainfo ja veebpoe (kuidas osta?) juhend ning tagastamine ja vahetamine tingimused.

Veebipoes (www.estilette.ee) tellimuse vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab klient, et on

tutvunud müügitingimustega ja on seega nendega nõustunud.


1. HINNA JA POSTI INFO

Estilette.ee veebipoe hinnad sisaldavad kõik käibemaksu (20%)

1.1 Kuna tegemist on veebipoega siis ostudele lisandub transpordi hind. Hinnakiri on välja

toodud rubriigis kohaletoimetamine.

1.2 Ettevõte jätab endale õiguse korrigeerida hindu seoses maksude või valuutakursside järsu

muutusega.

1.3 Allahindlused kehtivad Estilette e-poes kindlaks määratud perioodil ning kuni kaupa jätkub.

1.4 E-poes saab maksta valitud kauba eest pankade e-pangalingi kaudu ( swedbank ). Kauba eest saab tasuda

ülekandega.

1.5 Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne

vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused.

Estilette oü-l on õigus e-poe vahendusel lepingust taganeda, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.


2. OSTUKORV JA TELLIMUSE VORMISTAMINE


Valige välja sobiv toode ja suurus. Kindalasti veenduge, et valisite õige suuruse.

1. Kui oled veendunud, et toode ja värv Teile sobib, siis seejärel lisage see ostukorvi. Hiljem saate ostukorvile vajutades tühistada või muuta oma valikuid. Sinu ostukorvis olevad tooted on Teile näha lehe üleval paremas nurgas.

2. Kui toode on välja valitud, ning lisatud ostukorvi siis liikuge edasi valikule „Vormista tellimus“.

3. Seejärel valige kas soovite teha ostu külalisena või soovite luua konto.

4. Sisestage isikuandmed.

5. Seejärel Valige tarneviis - Valige endale lähim pakiautomaat : Smartposti või Omniva pakiautomaat.

6. Valige makseviis – kas pangalink (Swedbank,LHV, SEB, Citadele või Coop pank) kui pangalingil enda kodupanka ei leidnud siis tuleks valida maksmiseks ülekanne. Pangalink suunab Teid otse enda panka saate kiirelt ja mugavalt ülekande teha. Kui pangalingil sobivat panka ei olnud siis tuleks teha ülekanne, minnes ise enda panka.

7. Kui andmed on sisestatud ning oled tutvunud veebipoe müügitingimustega, kliki nupul „Jätka".

8. Vajutage nupule „Kinnita tellimus".

9. Peale tellimuse esitamist saadetakse Sulle tellimuse arve e-mailile.

3. KAUBA KOHALETOIMETAMINE


3.1 Kliendil on võimalik valida 2 kohaletoimetamise viisi vahel:

  • Omniva pakiautomaadi vahendusel Eesti piires 2,99€.
  •  SmartPOST pakiautomaadi vahendusel Eesti piires - 2,99€.

Postitused tehakse E-R kella 16:00-19:00

Tellitud kaup pakitakse 24 tunni jooksul peale ülekande laekumist ning seejärel järgneval tööpäeval

pannakse teele.


4. KAUBA TAGASTAMINE

4.1 Kliendil on õigus sidevahendi abil sõlmitud Lepingust taganeda 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.

4.2 Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud ega kasutatud.

4.3 Kauba peab klient müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.

4.4 Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Tagastamisõigus puudub kaubal, mis on valmistatud arvestades tarbija isiklike vajadusi või mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt.

4.5 Kauba tagastamiseks saatke e-kiri aadressile info@estilette.ee. või kasutage e-poe tagastamise avaldust. Kirjas peab olema järgmine

info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve number, kuhu raha tagastada. Kauba eest

tasutud summa(va. transport) tagastatakse ostja arveldusarvele 14 päeva jooksul alates sellest päevast kui

kaup on saabunud estilette oü lattu tagasi.


5. ESTILETTE OÜ TAGANEMISÕIGUS


5.1 Estilette oü-l on õigus Kliendiga sõlmitud Lepingust/tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole

võimalik tarnida, muu hulgas kaubavarude lõppemise tõttu. Estilette informeerib koheselt klienti

lepingust taganemisel esimesel võimalusel e-posti teel. Juhul, kui Sa oled tellitud kauba eest juba tasunud,

tagastab ettevõte ostuhinna hiljemalt 14 päeva jooksul.


6. PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS


6.1. E-poes sõlmitavale lepingule kehtivad kõik tavalepingule kehtivad nõuded.

6.2 E-poes ostetud kauba puhul on müüja kohustus vastutada asjal ilmnenud lepingutingimustele

mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates toote üleandmisest kliendile.

6.3 Toote puuduse ilmnemise korral tuleb saata vastavasisuline kiri info@estilette.ee

ning kirjeldada avastatud puudust, võimalusel lisada pilt. Kirjas tuleb ära märkida tarbija kontaktandmed,

tellimuse nr ning seejärel võtab Müüja kliendiga ühendust 14 päeva jooksul, et leppida kokku edasine

tegevus.

6.3 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud

kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Nimetatud tähtaja

mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda tasuta toote parandamist või detaili

vahetamist.

6.4 Ettevõte ei vastuta:

• Kliendi enda süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;

• Vigade/defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

• Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

6.5 Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest

raha tagasi nõudmist, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada.


7. MUUD TINGIMUSED


7.1 Kõiki Estilette OÜ külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi

isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Ettevõte kohustub mitte avaldama kliendi

isikuandmeid kolmandatele osapooltele. Ettevõte kasutab kliendi personaalseid andmeid tellitud toodete

saatmiseks kliendile või tellimusega seotud küsimuste korral. Kliendil on õigus nõuda oma andmete

kustutamist ettevõtte andmebaasist.

7.2 Estilette oü jätab endale õiguse korrigeerida trükivigade ja muude vigade tõttu e-poodi

sattunud väärinfot.

7.3 Arvutikuvaritest tulenevatel põhjustel võivad e-poes toodud värvid pisut tegelikust erineda.